Op Izzy passen en Rotoruamuseum - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Kyra Maessen - WaarBenJij.nu Op Izzy passen en Rotoruamuseum - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Kyra Maessen - WaarBenJij.nu

Op Izzy passen en Rotoruamuseum

Door: Kyra

Blijf op de hoogte en volg Kyra

25 September 2016 | Nieuw Zeeland, Rotorua

We zijn alweer een paar weken verder en er is niet heel veel spannends gebeurd. Ik ben vorig weekend gaan hardlopen bij het meer. Daar zijn een hoop plekken waar kokend water aan het oppervlak is. Het was heel indrukwekkend om te zien. Het hardlopen was ook erg fijn. Tot nu toe had ik dat ook niet meer gedaan sind ik hier was. Door de week heb ik weer in de kwekerij gewerkt, dat blijft een beetje hetzelfde. Het weer is jammer genoeg weer een beetje slechter nu, veel regen helaas.

Connie en Harald hebben me vorige week gevraagd of ik in het weekend op hun hond wil passen. Dat vond ik natuurlijk erg leuk hihi. Ik heb in het weekend in hun huis geslapen omdat dat makkelijker was met Izzy eten geven. Best een grappige hond is dat. Ze krijgt ’s ochtends eten binnen, eerst een stukje dogroll (ik weet niet of dat in het Nederlands anders heet), dan eet ze een hondenkoekje en daarna hondenbrokken. ’S Avonds hetzelfde zonder de dogroll en dan eet ze het buiten op.

Zondag ben ik overdag naar het oude badhuis in Rotorua geweest waar nu een museum over kunst en geschiedenis in zit. Op dit moment is hier de expositie Rembrandt Remastered en The art and live of Walter Bakkenes, een stuk over het badhuis dat hier vroeger was en een deel over de geschiedenis van de regio. Het was heel interessant om meer te weten te komen over Rotorua en alles wat hier gebeurd is.

  • 28 September 2016 - 16:33

    El L Y \ Oma:

    Hallo , waaghals Wat ben ik blij dat ik dit niet geweten heb. Maar het is geweldig dat je het durft.
    Maar ben asljebfief voorzichtig!!!!!!!. maar wat zou ik graag met je willen ruilen
    De tijd gaat best wel snel,maar geniet van alles wat je daar meemaakt .
    Heel hartelijk bedankt voor de schattige kaart van het Kiwi kuiken het hangt op het memo bord
    in de keuken i k vind dit echt schattig.Jammer dat je het niet mee mag smokkelen.
    Hier hebben we nog zomer voor zo lang als het duurt!!!.Rotorua is ook erg spannend met die Gieisers,
    Het stinkt wel erg naar rotte eieren. Of niet? Lieve Kyra geniet maar denk ook aan je opdracht ,Toch?
    Dikke nuf van Oma en Opa'.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Kyra

Actief sinds 25 Aug. 2016
Verslag gelezen: 854
Totaal aantal bezoekers 3374

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 28 Februari 2017

Kyra goes New Zealand

Landen bezocht: