Een week hier - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Kyra Maessen - WaarBenJij.nu Een week hier - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Kyra Maessen - WaarBenJij.nu

Een week hier

Door: Kyra

Blijf op de hoogte en volg Kyra

08 September 2016 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Ik ben nu een week hier. Het bevalt op zich goed maar het is ook wel lastig om zo in mijn eentje te zijn, dat ben ik toch niet gewend. Dat merk ik zeker. Ik heb al heel wat gerbera's geplukt en veel andere dingen gedaan. Ik ben een paar keer met de auto naar Rotorua geweest om boodschappen te doen en nog wat dingen te regelen.

Vandaag heb ik zelfs primula's geplant haha. We hebben een stukje buiten bij de kas waar tulpen staan voor het Tulpen Festival eind september in Rotorua. Daar is een paar weken geleden een deel van opgegeten door een rat. Dus die lege plekken hebben we vandaag opgevuld met primula's. Er was vandaag een groep oudere mensen die de kwekerij kwamen bezoeken. Toen kwam er een Aziatische mevrouw die zij: this looks just like the kuikenhoff! (Dit is net de keukenhof). Dat vond ik best wel grappig.

Ik ben ook nog naar Rotorua geweest om een caffettiera te kopen. Lekker Italiaans :D. Daarna gezellig met mama geskyped.

  • 08 September 2016 - 16:36

    Bert Janssen:

    Dit is dan leuk om te horen .
    Dat zo'n mensen ook daar komen.
    Gr. Bert

  • 08 September 2016 - 18:19

    Elly Janssen:

    Dag Kyra
    wat fijn dat je het toch naar j e zin hebt!
    en dat je je soms wat alleen voelt ja dat hoort ook
    bij het avontuur, dat gaat ook wel over !
    Hier is het nog volop zomer ,maar dat heb je natuurlijk al vam Mamma gehoord''
    Heb je nog geen Kiwi gezien?Maar dat zal wel lastig zijn
    Die Aziaten komen zeker ook in N.Z het mooiste land op Aarde niet dan?
    Wat zul je veel te vertellen hebben als je weer terug bent
    Hier gaat ook alles goed dus wat willen we nog meer.,,,,,,,,
    Dag Dotje"" tot de volgende keer,
    dikke knuf van Oma. en Opa.



  • 08 September 2016 - 18:56

    Cecile:

    Hoi Kyra,

    Wat goed hè dat je tegenwoordig zo makkelijk contact maakt met het thuisfront. Leuk om je verslagen te lezen. Hier is toch iedereen benieuwd. De eerste in de familie die dit toch maar even doet! Ik vind het super, hoor. Ik hoop alleen niet, dat je straks geen gerbera's meer kunt zien als je weer terug bent.
    Werk ze nog, en groetjes oet Woabich.

    XXX Cécile

  • 11 September 2016 - 11:29

    Etienne:

    Hallo Kyra

    Spannend zo ver maar zie dat je her naar je zin hebt. Veel plezier

    Gr Etienne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Kyra

Actief sinds 25 Aug. 2016
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 3372

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 28 Februari 2017

Kyra goes New Zealand

Landen bezocht: