Eerste dag werken bij PlentyFlora - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Kyra Maessen - WaarBenJij.nu Eerste dag werken bij PlentyFlora - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Kyra Maessen - WaarBenJij.nu

Eerste dag werken bij PlentyFlora

Blijf op de hoogte en volg Kyra

29 Augustus 2016 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Goedemorgen allemaal!
Vandaag ga ik voor de eerste keer werken bij PlentyFlora, heel spannend hihi. Ik ga eerst met Harald bloemen leveren bij twee couriers en bij een paar bloemisten in de buurt. Daarna zijn we langs de bank gegaan om een bankrekenning te openen. Dit ging alleen op afspraak dus daarvoor moest ik later terug komen. Toen ik terugging hiervoor bleek dat ik een brief van Connie of Harald moest hebben met een verklaring dat ik bij hen werk en verblijf, maar voordat die vrouw dat op zo’n manier kon uitleggen dat ik begreep wat ze wou waren we weer een uur verder. Ik was intussen al naar een internet café geweest omdat zij zei dat ik een verklaring van de bank in Nederland moest hebben met mijn adres. Dit begreep ik helemaal niet maar was uiteindelijk ook niet wat ze moest hebben. Omdat het zo niet ging lukken heb ik Connie gebeld en heeft zij met de mevrouw van de bank gesproken en met haar geregeld dat ze de bankrekening wel kon openen. Uiteindelijk heeft de bank mevrouw me alles heel goed uitgelegd en kan ik ook, als het goed is geld erop zetten vanuit mijn nederlandse rekening. Daarna ging ik langs de belasting dienst om een IRD nummer aan te vragen en bleek dat ik hiervoor weer een formulier moet invullen met een verklaring van het berdrijf en nog een formulier van de bank. Dus dat moet dan maar een dezer dagen. Toen ik daar terug van was heb ik nog wat meegeholpen in het bedrijf met bloemen bundelen en ook al een paar namen geleerd van de verschillende gerbera’s, het zijn er best veel, om 15.00 uur was alles klaar, heb ik het formulier ingevuld en ben ik in mijn huisje gaan kijken. Het is erg mooi met héél mooi uitzicht. Hier zal ik nog een paar foto’s van sturen en op deze site zetten.

  • 29 Augustus 2016 - 09:54

    Youp:

    Zo, pas daar en nu al hard aan het werk! Leuk om dit zo allemaal te lezen.

  • 29 Augustus 2016 - 12:02

    El L Y \ Oma:

    Dag lieverd
    WAT EEN AVONTUUR .
    DIT HAD IK OOK WEL WILLEN BELEVEN .IK REIS MET JE MEE!
    DOE HEEL VEEL GROETEN AAN WERNER EN ANNE-MARIE.
    DAG LIEVERD OPA ENOMA




  • 29 Augustus 2016 - 22:47

    Jessie:

    hoi kyra

    ik heb met huub en jessie naar de leuke brieven gekeken het was geweldig om te lezen.
    ik wens je verder nog vele mooie ervaringen.

    groetjes en het allerbeste oma treesje.

  • 30 Augustus 2016 - 19:11

    Cecile:

    Wow, Kyra, echt te gek allemaal. Geniet er vooral van en doe vel ervaring op. succes met je stage!
    Dikke kus, van ons allemaal.

    Groetjes Cécile XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Kyra

Actief sinds 25 Aug. 2016
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 3399

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 28 Februari 2017

Kyra goes New Zealand

Landen bezocht: