Op weg met Tante Anne-marie en naar het park - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kyra Maessen - WaarBenJij.nu Op weg met Tante Anne-marie en naar het park - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kyra Maessen - WaarBenJij.nu

Op weg met Tante Anne-marie en naar het park

Door: Kyra

Blijf op de hoogte en volg Kyra

27 Augustus 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag ga ik op weg met tante Anne-marie. Zij komt mij om 10.30 uur ophalen bij het hostel dus ik ben op tijd opgestaan om me klaar te maken. Ik heb ontbeten met een raar milkshake achtig iets dat ik gisteren in de supermarkt heb gekocht. Het was wel oké maar ik denk niet dat ik het nog eens ga proberen haha. Toen tante Anne-marie me op had gehaald zijn we eerst een stukje langs de kust gereden en heeft ze me een paar dingen laten zien die ik daar eventueel nog kan doen als ik een keertje terugkom. Daarna zijn we naar de andere kant van Auckland gereden en richting Henderson, de plaats waas zij vroeger gewoond hebben. Het was leuk om te zien waar ze gewoond hebben. Op grote stukken grond met heel mooi uitzicht en vlak bij Auckland. We zijn ook nog naar verschillende uitkijkpunten gegaan waar je op verschillende manieren over Auckland uit kunt kijken en naar een plek waar je over een mooi, zwart strand uit kon kijken. Bij een van de uitkijkpunten werd Anne-marie gebeld door haar dochter Jackie die vertelde dat Anne-marie’s zus gevallen was. Toen zijn we daar nog even langs geweest om te kijken hoe het ging. Daarna heeft ze me terug gebracht naar het hostel.
De rest van de dag ben ik naar twee parken geweest, heb ik daar rondgelopen en wat foto’s gemaakt en ben ik iets gaan eten bij Just Burgers. Dat was het weer voor vandaag. Nu nog even een filpmje kijken en weer naar bed.

  • 10 September 2016 - 22:44

    Mia Martens En Peter Martens:

    Lieve Kyra,
    We hebben met belangstelling je reisverslagen tot nu gevolgd.
    Het is een heel avontuur! Hopelijk heb je het erg naar je zin en geniet van alles wat er te zien en te beleven valt. we blijven graag op de hoogte.
    De groetjes van iedereen en hou je haaks!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Kyra

Actief sinds 25 Aug. 2016
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 3373

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 28 Februari 2017

Kyra goes New Zealand

Landen bezocht: