De heenreis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Kyra Maessen - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Kyra Maessen - WaarBenJij.nu

De heenreis

Door: Kyra

Blijf op de hoogte en volg Kyra

24 Augustus 2016 | Singapore, Singapore

Düsseldorf - Singapore
Vandaag is de grote dag, mijn reis naar Nieuw-Zeeland gaat beginnen. Ik vraag me wel af hoe nerveus iemand kan zijn. Erger dan vandaag kon niet geloof ik haha. Vanochtend zijn we om ongeveer half acht thuis vertrokken naar Düsseldorf. Op het vliegveld was de parkeergarage een beetje een doolhof maar toen we een plekje hadden gevonden (we waren niet zeker of we daar mochten staan haha) gingen we snel naar de hal van het vliegveld waar ik mijn koffer heb laten sealen voor het inchecken. Helaas zat er nog een extra batterij voor mijn telefoon in en die mocht niet in het koffer maar moest in de handbagage (oeps). Dus toen heb ik het koffer weer open moeten maken om de batterij eruit te halen en het koffer weer opnieuw laten sealen. Na het inchecken ben ik meteen door de bagage check en door de douane gegaan omdat ik niet wist hoeveel tijd ik daarvoor nodig zou hebben. Het was wel even lastig om afscheid te nemen van Pap, Mam, Youp en Michelle. Hebben we toch allemaal nog even een traantje gelaten. Na de douane heb ik daar nog minstens een uur moeten wachten voor het boarden begon. Dat was wel lang, zo in mijn eentje. Maar ik denk dat ik daar maar aan moet wennen voor het komende jaar haha. Nu zit ik hier te typen in het vliegtuig de vlucht gaat goed en het eten is prima. Er zit niemand op de twee stoelen naast mij. Dus hier kan ik af en toe op gaan liggen dat is wel fijn. Op dit moment vliegen we over de Zwarte Zee net langs Istanbul. Dat kun je hier allemaal zien op eem display voor je in de stoel. Hier kun je ook héél veel films en series op kijken en spelletjes op spelen. Helaas heb ik maar 1,5 uur kunnen slapen. We zijn geland op Singapore en het zoeken naar gate A16 kan beginnen haha.

Singapore - Auckland
Eindelijk de gate gevonden, ongeveer een uur voor het boarden zou moeten beginnen. Helaas duurt het iets langer en kunnen we pas 10 minuten voordat de vlucht zou moeten vertrekken beginnen met boarden. Daardoor vertrekt het vliegtuig iets later dan gepland. Tijdens deze vlucht dus van Singapore naar Auckland heb ik wel nog een uurtje of drie kunnen slapen dat was wel fijn. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel klaar was met in het vliegtuig zitten. Toen we geland waren moesten we nog in het vliegtuig blijven zitten omdat iemand in het vliegtuig niet goed was geworden. Eerst moesten de ambulancemedewerkers het vlietuig in om die persoon te kunnen helpen. Uiteindelijk viel het wel mee en hoefden we niet heel erg lang te wachten. Nu begon het hele feest waar ik bang was dat het fout zou gaan maar ook dat viel mee. Het was allemaal zo gepiept met het visum en de biosecurity. Ze stellen een paar vragen en laten je doorgaan (en als ze mij erdoor laten met mijn nerveus gebrabbel wil dat wat zeggen haha), tenzij er iets verdachts uitkomt maar dat was gelukkig niet zo en ik had ook geen rare dingen mee genomen dus dat scheelt haha. Daarna heb ik de telefoon gezocht waarmee ik het Motel moest bellen en is de eigenaar me komen ophalen. Erg spraakzaam was hij niet, wel jammer maarja niet heel dramatisch. In het hotel heb ik me opgefrist en even met het thuisfront gebeld en ben ik gaan slapen. Ik wil zo snel mogelijk gewend zijn aan de nieuwe tijdzone.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kyra

Actief sinds 25 Aug. 2016
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 3377

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 28 Februari 2017

Kyra goes New Zealand

Landen bezocht: